Friday, January 20, 2012

Tiramisu Cupcake..Farewell Lagi..

Assalamualaikum..
Tadi malam punya. Haritu ada farewell di opis, kami buat ala potluck..aku bawak la tiramisu cake, bole tengok di sini..alkisahnya ramai yang suka, jadi untuk farewell hari ni, diorang pesan bos bayar lagi tapi masukkan dalam cup pula.:D


pssst....lorek coklat atas strawberry tu ada macam tali kasut la pulak..wahahhaha entah apa-apa je ntah..


Pagi tadi masa pergi kerja jem sedikit kat mrr2, break emergency...perghh alhamdulillah..tak terpelanting..masa break tu, aku memang rasa emergency betul lah (gerimis, jalan basah)..aku tengah buka tingkap sebelah driver sit nak lap cermin sikit sebab banyak air, tak clear nak tengok kereta dari sisi, sekali pandang depan (dalam jarak masa yang sangat sekejap)..uish..tapi yang aku ingat masa tu bukan tiramisu ni, bukan kereta aku, tapi keselamatan kereta depan aku ish ish..Honda City putih..lain kali berhati-hati ya faiz..

Alhamdulillah selamat.

Berminat dengan Tiramisu ni? Bole buat sendiri hehhe kalau malas atau tak berapa rajin atau nak cepat bole contact, call/sms aku..phone no ada di profile aku..

Till then..insyaallah

4 comments:

YattAkasah said...

tiramisu my febret

mamapp said...

salam faiz, masukkan le cbox baru kt blog ko.. susah nk tinggalkan komen huhu

Faiz said...

Cik Yatt, saya pun sukaa..:)

Faiz said...

Mama pipie..nnti ye adda..aku lum sempat lagi hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih