Friday, January 13, 2012

Sandwich Telur & Roti

Salam..hehe sandwich telur je..sarapan pagi tadi? buat dalam masa beberapa minit sementara panas kan iron nak gosok baju..
Hiris bawang sikit, tumis ngan sikit sikitt jerr minyak, masukkan 1 biji telur, sikit lada hitam Ajishio, sikit lada putih Ajishio..sudah..pas tuh angkat, gaul ngan mayonis..hehhe express gilerr..


4 keping roti..2 makan pagi kul 8, 2 makan rehat pagi..kenyang sampai la ni alhamdulillah..boleh gak nak letak tomato ke sayur, tapi semua tu tak ada hehhe..ok lah ni..sedap jugak..

Aku guna roti yang baru ada di pasaran..hehe MASSIMO..sekali tengah cari info, rupa2nya roti nih tengah glamour dengan issue politik & race..ntah apa2 je ntah..roti pun nak dipolitikkan..makin glamour la roti ni..jeng jeng jeng..tapi memang pun roti ni sedap..aku suka beli roti blueberry jenama ni daripada jenama lain.

1st time try beli..rupanya tersalah beli..aku tengok murah je..sekali balik rumah duduk nak makan, baru terbaca 'roti sandwich dengan germ gandum'...harga pengenalan..hehhe tapi not bad gak lah..boleh lah di telanmacam tu saja..nati aku try cari yang warna biru pula, sebab tu roti sandwich yang biasa..nak rasa, masin tak hehhe


2 comments:

ibundo said...

mmmm.. roti massimo. Bundo suka. gebu dan lembut.

Faiz said...

tu la..mmg sedap kan Bundo..emm saya sgt suka yg berinti blueberry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih