Tuesday, September 20, 2011

Kek Pisang Lembab aka Moist Banana Cake

Salam, buat lastweek ni..


Resepi ambil dari sini. mana lagi, dari blog cmg..hehhehe sedap tekak aku la, tekak org lain aku tak tau :D..cuma butter cair + minyak jagung tuh, aku jadikan semua minyak jagung hehehhe


memang moist..cuma aku nyer kek nih turun bila sejuk, bukan bantat tau aku rasa sbb aku pukul telur tak cukup kembang and pekat cam selalu. yelar..heheh buat pun tengah2 malam. mixer aku tuh bunyi dia bole sampai sebatu sana dengornya..tapi walau pun turun, kek tetap lembut, sedap dan sangat moist.. cubalah..senang je..resepi gi ambil sana hhaha

2 comments:

Rozita Ceritaita said...

hehe.. alasan mixer tu naik punya...

wei marah konon org tayang gambar makanan.. dia tu.. ko posa lagike harini?

Faiz said...

hahhaha ye ta, aku start buat masa adik2 aku nak masuk tido hahhaha kejamm kejammm

puasa insyaallah..yg ni takpa sbb aku dah rasa..ko nyer tuh mee bandung lah, rendang lah apa lah..maunyer aku pandanng tak berkelip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih