Monday, September 19, 2011

Langsir raya 2011

Salam..hehhe ni la langsir yg aku buat raya tahun nih. daripada upahkan org luar, baik upahkan kat aku kan?...wahahhahah (gelak golek2) walaupun biasa2 je, tapi letak kat sini, kang lupa plak bila aku buat

 

walaupun ada senget di mana2, tapi aku rasa puas dapat buat langsir macam ni. selalu nampak kat kedai langsir jer..yg belah atas aku buat untuk 3 tingkap, langsir yg bawah tuk pintu dan tingkap..banyakkk hehhe buat sikit-sikit masa hujung minggu bulan puasa lepas


alhamdulillah siap..korang tau bila siap?..kul 8 pagi raya hahhahahhaha hampeh..

4 comments:

Rozita said...

wah.. cantik2... aku suka... bila la aku nak buat ropol2 yg macam ko punya ni.. aku punya tiap thn simple je... mungkin bila aku ada mesin baru kot.... hehehe... ayat suruh org belikan tu...

izan said...

eee .. ok lar tu .. siap jugak .. cantek dan puas hati.

saya pun suka menjahit langsir juga tapi jahit simple petak tu .. blm lagi try yang punya ropol ...

>> mesti mata asik jeling menjeling ke langsir baru tu .. betul tak ... betullll...

Ozzy Choc D'Luscious said...

ita:hehhehe 1st time ni ita..alaa kalu simple pun cantik la.. tapi depend kat corak n banyakkan sikit kedutan langsir masa pasang..

Ozzy Choc D'Luscious said...

izan:jahit petak cemana ye?nk belajar gak la
hahhahah betulllllll sangat tuh, mata asyik pandang je, walaupun langsir tuh tak lari kemana haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih