Saturday, September 10, 2011

Almond London 2011

Salam...hehhe org lain buat sebelum raya, n dah abis dah pun, aku je yg baru buat siap khamis semalam hehhe sebelum raya tak sempat la. lagipun tahun lepas buat tak jadi, kena gelak je..tapi yg nih menjadi...pas ni bole buat sendiri mcm org lain..


Puas hati dapat makan banyak2. resepi aku ambil dari ruma cmg la..kat sini..aku semakin jatuh cinta ngan pembuatan biskut..senang n sedap hehheh dulu paling taknak buat sbb asyik tak jadi je..

2 comments:

Rozita said...

wah... thn depan ko dah leh ambik tempahan biskut la ni...

Ozzy Choc D'Luscious said...

setakat har ini belum ada plan lagi Ita..rasanya tak lagi kut..tengoklah cemana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih