Wednesday, July 1, 2009

Pembelajaran - Modul 3

Kek Hantaran. Simple jer rupanya cara nak buat decoration kek nih. Cuma aku kena practice banyak kali, terutama untuk bunga dan yang berlingkar-lingkar macam cacing kat tepi kek tuh. Sebelum pergi belajar lagi aku dah suka kat corak tuh, coincidence la pulak masa tuh kek aku terrrrcomot kat bahagian tepi belah atas (hehheh aku leka taruk bunga atas tuh tak perasan terkena hujung lengan baju aku, lepas aku perasan, aku cepat-cepat lipat ke dalam), pastuh bila cikgu tanya kenapa, aku sengih-sengih...ehhehheheh tu yg cikgu aku ajar corak tuh. boleh menutup kekurangan di tepi kek, kuakuakuakua aku nak practice lagi biar nampak kemas dan lebih menarik. Aku akan post kan hasil-hasil kerja aku nanti insyaallah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih