Friday, July 31, 2009

Langsir raya

Salam..ni bukan langsir rumah aku, ni langsir raya makk aku. Last two weeks, mak aku ada appointment dengan doktor kat Hospital Pantai Melaka. Alhamdulillah..mak aku dah recover sepenuhnya, cuma jalan yang kena improve lagi. Maklum la, mak aku nih tak betah duduk senang, ada je yang nak di buatnya. kalo kita orang balik kampung lagi la...(kalo lah aku ni rajin cam mak aku...huhuhu).

Balik dari hospital tu, mak aku ajak pergi Tangkak...hahhahahha mak aku ni...sempat lagi..tak pernah lupa..almost every year tukar langsir rumah ermm tak mcm rumah kitaorang..hehheh

Gambar tu ada 2 kan..tu kitaorang tengah nak pilih antara yg belah kiri atau yang belah kiri..dua-dua lawa cuma kelas untuk design tu yang berbeza. yang kiri cam moden sikit, yang kanan cam klasik...Harga pun sama.Mak aku asyik pegang-pegang yang belah kiri jer...bila aku ngan adik aku tanya nak yang mana, mak aku kata ikut kitaorg..ermmmm...pada aku yang belah kiri tuh memang lawa, cuma aku rasa macam tak sesuai dengan rumah mak aku, pastu nampak macam tak mahal hahhahahhaha (mahal ooooo...aku tentunya tak mampu huhuhuuuhuh) kalo aku mampu pun aku tak beli kut..sebab jimat hahhahahhahah akhirnya aku dgn adik aku pilihkan yang belah kanan tuh..sebab memang lawa dan nampak klasik, errmmm dan aku rasa sesuai dengan rumah mak aku...cewahhh...

ermm aku la yang kena jahit..tapi belum start lagi...hehhehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih