Monday, July 13, 2009

Sejambak mawar merah jambu berlatarkan putih..

Mula-mula tu malu gak nak taruk sini, tapi takpa, untuk record kkakkakakka..aku sebenarnya dah plan nak buat design lain, bunga pun lain...tapi...bila dah depan kek tuh, aku jadi blur...bunga memang kena tukar sebab bunga yang aku nak buat tu kena guna cone wafer, pastu cone wafer pulak takda jual kat kedai yang aku pergi tu..alamak..


Pasal bunga ni pulak, masa pergi belajar aku belajar guna cone wafer, pastuh nih benda tu takda, aku kena guna flower nail, huhuhuh..tengokla tu..huhuhu ermm aku rasa nanti mesti ada yang tanya, 'bunga apa tu?..' kekkekkke...



Kek dalam pula aku buat moist buttercake simple dan filling dengan coklat ganache..saja buat buttercake sebab lama tak buat...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih