Monday, February 20, 2012

Sambal Hiris

Assalamualaikum..
Ni lauk malam tadi..tak berapa nak ada mood..rasa pun tawar je..tapi makan bertambah emm geleng kepala..nak buat kek, tapi macam tak berapa rajin..ada beberapa resepi nak di cuba..antaranya carrot cake, kek buah..kedua-duanya aku kurang gemar sangat..tapi untuk kek buah, aku ada makan yang pada aku sangat sedap masa raya lepas..isinya peroi aku rasa aku makan lebih banyak dari tetamu makan wahahha..harap-harap resepi yang aku nak cuba nanti sedap..carrot cake pula memang aku belum pernah makan yang sedap dengan kata lain yang masuk ngan selera aku makan pun jarang sangat cemana nak tahu mana sedap mana tak sedap kan..tak pernah cuba pula yang kat SR nun..tapi aku ada jumpa resepi yang nampak macam sedap..hehe tu yang kena try tu...


Sudah la..terima kasih pada sesiapa yang sudi berkunjung..:)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih