Thursday, March 31, 2011

Chocolate Cake- farewell auntie

Buat khas untuk farewell party officemate. Kek coklat dengan taburan coklat chip di dalam. Kek aku guna resepi muffin choc chip..hasilnya sedap macam muffin tapi terover lmbut hahha


Hiasan ringkas


Tiada filling sbb dah banyak coklat chip kat dalam hehhehe tapi aku tgok td takde pun choc chip kat dalam, ntah mana pegi ntah. *_^


Berat >1.6 kg

 

6 comments:

Wattie said...

Salam Ozzy,
apa apa yg bercoklat memang menjadi kegemaran sekeluarga

far_away said...

wah bestnyer kek ni..huhu.. terliur plak..

Ozzy Choc D'Luscious said...

kak wattie, betul tuh :)

far_away,hehhehe terliur ye..thx ya dtg sini

Rozita said...

nanti aku nak tepek hasil terbaru aku...
nak bagi ko dengki..hehehe...

esok ek... hari ni tak sempat..

Ozzy Choc D'Luscious said...

wahahhaha silakan...

Rozita said...

ooo...ko cabar ye...hehe..aku dah buat dah..meh la jenguk..

http://rozita-ceritaita.blogspot.com/2011/04/kek-velvet-coklat-pulak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih