Wednesday, February 22, 2012

Carrot Cake --- 1st attempt

Assalamualaikum..
huhuhu first time buat carrot cake ni..carrot cake setakat ni bukan dalam senarai makanan yang aku nak  makan/telan. kalau ada kategori suka, tak suka, biasa-biasa je, aku nya stage letak kat antara biasa-biasa je dengan tak suka..maybe aku belum pernah makan yang sedap lagi kut..termasuk yang kat SR..tapi dah lama aku perhatikan..ramai yang suka dengan carrot cake ni..emm dari tak rasa nak cuba, jadi macam nak cuba..

1st trial ni, aku cuba satu resepi dapat dari blog ini..:) dan ini hasilnya..


Geleng kepala je..tengok gambar aku ngan gambar kat sana pun dah lain..salahkan diri sendiri je lah sebab banyak skip bahan hahahahha..ok ok..balik nanti aku nak singgah SR, semata-mata nak beli carrot cake kat situ..nak rasa..tengok beg jap..emm ok, cukup 1 slice..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih