Tuesday, February 4, 2020

Walnut Brownies - moist version!

Assalamualaikum!..

Apa khabar korang semua..harapnya baik-baik saja..

Ni Moist Walnut Brownies, buat guna resepi yang aku olah dari resepi asal..rasanya resepi asal aku ambil dari blog kak azlita masam manis rasanya...dah lama sangat, lupa dah. Aku pun lupa, rasanya aku takda catit dalam blog ni. Sebelum ni tahun 2015 ke 2016 ada kawan satu ofis minta resepi, aku tulis dan ambil gambar hantar ke whatsapp dia. Gambar tu lah aku guna sampai la ni kalau nak buat heheh


Sangat moist, sangat sedap insyaAllah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih