Tuesday, April 12, 2011

keria..emm sedapnya

salam..heheh keria pun nak masuk..buat sendiri tau utk supper mlm td & sarapan pg tadi wakakaka


heheh org lain nyer lagi sedap agaknya. aku buh tepung sikit jer,secukupnya utk membentuk & sbb xnak bg keras ngan nak bagi rasa keledek..jd lembut emm sedapnya


Bentuk mmg aku buat camtuh hehhe

 

2 comments:

Rozita said...

wah..sedap2...feberet ni...ko ni nape asyik buat yg feberet aku je ni... saje kan...?

eh tukar buku lagi ke? dah 2 kali tukar..mana ceklat cantik ko tu...letak balik la...

Ozzy Choc D'Luscious said...

wahahhahaha aah saje je..mood nk buat tengah ada..

aku mmg ada ura nk letak balik gambor tu ta, cuma malas lah nk godek2 aku simpan mana, nntila aku letak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih