Friday, October 2, 2009

Chocolate Cupcake & taman bunga

Hehe aku cdgkan adik aku bawak g opis utk makan2 sbb dia dah nak benti keje, aku kata ngan dia cupcakes w strawberi. dia mcm setuju, ermm tp aku confius sket ngan dia nih..sbb aku confius jd aku tak le sungguh2 gi cari strawberi semalam..mlm td sblm g bowl, dia tuntut...jd aku buat la apa yg ade...seadanya..hahahhahahhha tau apa dia kata pagi2?..'kenape ko buat padang bolaa?'. hahhahah 'tadi aku jawab tuh bukan pdg bola, tu tmn bunga'..cam biasa je reaksi aku yer..ni aku nak bg jawapan kedua nih.....hah!tu la ko asyik bg aku tgok padang hijau jerr, itula idea yg kuar, baik takde tiang gol jer...jawapan ketiga..oleh sebab ps ko tertinggal kat kg (tarik nafas n hembus dengan rasa lega..), aku rindu nak tgok padang hijau, jd aku buat la mcm tuh..kahkahkahkahkahkah
hehheh sebenarnya aku ada sebab lain buat cupcakes nih, sebab nak buat xperimen ke atas resepi nih..alhamdulillah..aku rasa aku dah dapat apa yg aku nk hehheh abaikan rumput yg tak jadi tuh. tuh resepi derhaka, sifu kata rumput resepi lain, aku bantai resepi lain..:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih