Thursday, October 15, 2009

Almond crunchy & choc cakes

choc mix nih 2nd order dari kawan2 ofis aku utk makan2 ketika deepavali..


bawah ni pulak kek2 coklat ordered by auntie n alagama...huhuhu aku kena gi belajar jugak buat topping coklat tuh :(..ish ish ish...menakutkan sungguh!

ni auntie nyer


ni alagama nyer..memang la bendanya hanyalah kek coklat yg sama resepi dan bentuk nyer..saje jer aku nak letak bnyak2 gambor kakakkakakakahkahakah

terima kasih semua atas sokongan yg diberikan..harap semua berpuas hati...kalo sebaliknya, bgtau saja sama saya ya!
ermm sebelum nih aku ada la 2-3 kali timbang kek aku nih, rupa2nya berat kek aku nih (dengan saiz 6x6x2 inci), 950-1020 gramm...baru aku tau..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih