Monday, April 23, 2012

Sotong Goreng Kunyit

Assalamualaikum..
Heheh nampak kat Dapur Kak Jie sini, wahh..macam best je kalau dapat makan..

 

So..diam-diam..pergi kedai beli sotong..balik masak..aku ikut je lebih kurang macam yang kak jie masak. senang rupanya. dulu aku fikir gak macamana la nak mak goreng kunyit ni..yang ni pun kunyitnya aku tak letak banyak...
emm tapi macam tawar sikit banyak la..aku memang bermasalah sikit kalau rasa makanan yang aku masak ni, dalam kuali rasa macam dah ok je, bila makan ngan nasi, jadi tawar plak..


okla..alhamdulillah dapat juga makan kan?..hehe tapi walaupun a one dish meal tapi aku lain kali kena gak masak lauk lain sebab adik aku tanya masa hidang, 'ni je?'..

 

4 comments:

mamapp said...

sedapnye faiz.. untung sape dpt ko ni pandai masak.. aku ni tak brape pandai huhuuu

Faiz said...

huhu masak sebab lapar adda..nak beli kat kedai cam mahal..rugii wahahhaha

ANIM said...

daklah..kalau dah rajin masuk dapur..
dia tetap ke dapur..lapar ke tak lapar
hihi...boleh jadi adik ipar ni kalau single lagi..

Faiz said...

Kak anim,ada betulnya tu sbb kekadang boring2,kedapur juga peginya..

Yg bawah tu, teetttttttt!!! No komen..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih