Monday, July 25, 2011

Assorted Muffin...anyone?..

Salam..

:D..jom makan muffin!! Pilih je nak yg mana satu hehehe


Buat semalam sambil basuh baju 2 lori..ok, aku tipu buat dalam 25 ketul jd 4 jenis muffin..masing2 smlm suma mcm tak larat je nk makan sbb penat tido hehhe jadi hari ni kita berbuka dengan muffin!!

Chocolate Chip Muffin..


Kiwi Muffin..


And yg sangat sedap, ini dia Blueberry Muffin!!


O yeah..vanila muffin tak amik gambar banyak, tapi ada menyelit kat atas sekali tu..

2 comments:

Rozita said...

penat ke x sedap...? hahaha...

Ozzy Choc D'Luscious said...

wahhaha soalan melampau. hahha mestilah sedap cam biasa. cuma masing2 betul2 penat sbb 'bekerja seharian' merajinkan diri...aku makan megi mlm tu pun tak leh nk abes tau..

alaa cakap je ko nak kan? kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih