Sunday, May 12, 2013

Princesses Cake - Edible Image

Assalamualaikum..
Ni pula pesanan dari Fiza, buttercake perisa coklat dan vanila, disusun berselang..tapi aku lupa filling apa laarr!! (tetiba je ada tanda seruan..eh?..) huh..ni kek bulan lepas punya heheh memang la lupa, whatsapp ngan fiza pula terdelete sekali masa kemas2 conversation harituh huhu..

 

emm..malu plak tengok princess sorang tu, jadi aku pakaikan baju 'sikit' :D..eh?adala dalam facebook..ok, filling bluebery..saiz 9x9"..

 

Pick up di depan balai polis pandan perdana.

 

Terima kasih banyak2 Fiza, tak kenal saya tapi percaya nak pesan kek dengan saya..Allah yang aturkan segala2nya..Alhamdulillah

2 comments:

Rozita said...

suka watermark ko faiz..cantik n simple!

Faiz said...

kan?..adik aku buatkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih