Monday, June 6, 2011

Terus pening kepala tengok gambar ni

Salam..

korang nilaikan sendiri..
1. lihat ini di sini


2. then, ke sini (emm tak payahlah link, tengok je lah gambar)



3.untuk tambahan, terus ke sini (tak payah link, tengok je gambar)


Pendirian aku: 
design/corak2 coklat adalah limited/terhad. aku juga membenarkan sesiapa sahaja untuk meniru atau mengikut design atau corak dari blog ini.. nak ambil gambar dari blog ni, ambillah..silakan...TAPI janganlah ambil gambar dan buang/potong/cut blog address yang ada dalam gambar tersebut...huh....sgt sakit kepala..Aku tak marah..cuma..huh entah...takpa lah...

Tindakan aku:
- ya..aku dah hantar email minta si pemilik blog keluarkan gambar dari blog nih dan gantikan dengan gambarnya sendiri..tunggu je lah cemana..

- dan ya..aku tidak menyalahkan..malah ada sedikit rasa teruja ecececeh sbb gambar aku ada org nak guna wahhahah..takpalah semoga rezeki aku lebih murah dan berkat, begitu juga rezekinya juga lebih murah & berkat..amiin (korang amiin kan tau..!!--ini adalah satu paksaan wahahha)

UPDATE 19Feb13: Pendirian dah berubah, boleh ke link ini http://ozzyorange9768.blogspot.com/2012/12/pendirian.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih