Thursday, January 6, 2011

Chocolate Cake w Kiwifruit

Salam..buat td malam. saja nak makan kek yang ada buah buahan nih heheh


Krim tengah tuh kalu letak pisang jadilah macam kek coklat kat SR kan?...:D
Ini bukan kek span..ini buttercake. aku ambil resepi kek nih dari blog Mat Gebu (resepi kek belang, nnti aku letak link tuk resepi tu), tapi aku ubah jadi kek coklat. Krim aku ambil dari resepi di Buku Resepi Noraini Zakaria, cuma
aku tambahkan coklat supaya warna dan rasa coklat lebih sedap dan menarik (hehhe bagi aku lerr..wahahhah)..eh..sedap perr..wahahhaha


Filling krim n coklat..ingat nak potong2 kiwi tu nak letak dalam krim, tapi lain kali lah..


Saiz 7" jer..pastuh ingatnyer lagi nak buat 3 lapis..waahhahahha lain kali lah


Tima kasih sebab tengok..:D

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih