Sunday, February 2, 2020

Roti Naan Cheese RSMY Kajang

Assalamualaikum..salam bahagia..

Aku tak ingat sama ada ini pertama kali aku makan roti naan cheese atau aku dah pernah makan sebelum ni..heheh 

Betul-betul banyak yang aku lupa sekarang..lagi-lagi sebab tak buat catitan di mana-mana hatta di blog ni juga. Mungkin masa tu rasa tak perlu, tak sempat, tak ingat dan berbagai tak lagi lah. Tapi sejak akhir-akhir ni, rasa berbaloi pula jika aku masukkan di dalam blog ni sebab aku boleh ingat balik rasa (baca perasaan) masa segala peristiwa ini berlaku..

Adik aku ajak teman makan roti naan cheese ni kat Kajang, Selangor. Rasanya masa ni kami pesan set B untuk bertiga atau berdua hehehe ni pun aku lupa..dalam set tu ada roti naan cheese and roti garlic. Lepas tu kita tambah nasi beriyani.

Masa ni bawa sekali anak saudara, si aqis ni haa..tinggal Nilai lepas balik kenduri kahwin kat Ara Damansara.


Rasa kekok pula nak menulis panjang-panjang ni. Takpa, pelan-pelan lah..

Terima kasih kerana membaca. Salam bahagia. Semoga yang baik-baik sahaja untuk anda semua.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih