Showing posts with label Door gift - Chocolate. Show all posts
Showing posts with label Door gift - Chocolate. Show all posts

Monday, May 16, 2011

Door gift coklat - tema gold II

Salam..mula2 sekali terima kasih kpd sapa sahaja yg datang sini.ermm...taktau nk cakap atau bg intro panjang-panjang..jadi terus kepada tajuk utama

Ni order dari kak Jun untuk cikgu anak2nya sempena hari guru, 30 boxes coklat untuk dijadikan door gift.


Harga coklat nih ada disebelah kanan blog :)..suma aku buat kan bentuk & kedudukan yg sama kecuali coklat dibelakang rama-rama tu ada 2 bentuk shell ngan crown. Filling hazel nut, almond, almond nib dan blueberry.


Thanks ya kak Jun..

 

Monday, December 13, 2010

Door gift chocolate - tema gold

Salam, officemate abg aku order coklat yang 4 cavities. 100+50 boxes..tema gold. Ni gambar 8 kotak je lah, lain2 aku tak ambil gambar sbb dah masuk dalam kotak2...'tak rajin' sebenarnya wahahhaha sbb takde le susah pun nak buka balik..wahahhaha

Kakak tuh taknak colour, cuma nak warna coklat yang asli sahaja..wahhh aku pun suker je colour coklat asli nih..:D


Filling aku letakkan hazel nut, almond & almond nibbed. Harap2 kakak tuh suka dan gembira dengan coklat2 ni. Oklah..ni ada sikit lagi gambar

Thursday, October 15, 2009

choc doorgift 600 boxes



feedback Shila:
Shila: sangat ok
Shila: tenkiu
Shila: ramai org suka & tanya
Shila: so aku akan tempah lagi sebab kia org famili semua takmerasa
Shila: stok habis
Shila: bebudak siap mintak lagi
Shila: takkuasa nak layan





terima kasih sekali lgi shila..

Shila kawan futsal adik aku order sebagai doorgift untuk tetamu masa majlis perkahwinan adik nya..600 boxes, 1 box has 3 pcs choc..harap2 shila puas hati..

harga masih sama lagi, rm2/box without any riben or decoration. Kalo nak taruk bunga atau apa2 sahaja, bole call or email aku berkenaan harganya. Setakat hari ni, nih je bentuk doorgift yg ada, minggu depan aku post dlm bentuk lain insyaallah..

Pink color, paling banyak..almond+ pun aku bagi kaler, biar berseri2 sikit.heheh


bawah nih sepetutnya warna ungu.......tapi aku tak tau, gambar tu jadi warna biru...huhuhuh tak pe lah, yg penting realitinya..


warna kuning..ermm satu lagi tuh kaler aper ek, peach? merah?..entah. huahuahuahahahah


yg bawah nih campur2 kaler...ade ungu, pink, merah, corak2 hijau ngan merah macam post kala semalam pun ada jugak (sebab buat sekali) cuma terrlupa nk amik gambar..


terima kasih shila, harap berpuas hati..sebenarnya aku berangan2 sbb customer order bnyak, nak le bg cupcake sket n dah siap beli kotak lagi, huhuhuhu tapi tak sempat buat daaa....memang tak sempat..takpa la, lain kali...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih