Friday, August 24, 2012

Mocha Benji Roll - Creamcheese

Salam...
huhuhu lama kan nak bersambung cita sebulan lepas. kahkah aku pun dah lupa nak cita apa..kehkeh..harap2 kek 2 buku yang aku bawa ke ofis ni cukup walaupun nampak macam tak cukup ngeh ngeh..

ni dia yang perisa mocha punya..



lama tak update, kan?..kalau tahun lepas memang tak sampai hati nak letak apa2 gambar makanan..tapi tahun ni lebih kepada niat untuk memang tak mahu letak apa2 gambar makanan bulan puasa..tapi nak update cerita lain pun tak berapa nak ada..tapi (asyik tapi tapii tapi) trafik sejak 2-3 bulan ni, rancak juga..tak tahu sebab apa..tapi adehh terima kasih sebab sudi datang dan singgah sini (dah ada datang, pastu ada singgah lagi)..harap2 apa yang ada diblog ni memberikan kebaikan kepada anda2 semua...jika ia mungkin bukan kebaikan yang anda dapat, maafkan saya, jika resepi tak menjadi seperti yang diinginkan, maafkan saya juga..

alhamdulillah

2 comments:

Rozita said...

huhu... kali ni cantik!

Faiz said...

Bau pun bau sedap tau ita..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih