Tuesday, December 28, 2010

Blueberry Cotton Cheesecake

Salam..hehhe buat untuk makan sendiri. pastuh ada orang bising dah dekat sebulan ke 2 bulan, nak kek, nak kek, buat la kek, bila akak aku nak buat kek nih..ish ish ish..

Tengah sakit tekak ni, tapi sakit tekak sakit jugak, tapi bila kek nih lalu kat tekak, hilang kejap rasa sakit tuh..hehheh


Sila tengok..macam togel..


Nampak nipis kan, hehhe lebih kurang 1", guna loyang empat segi sama saiz 9"x9"..testing loyang wahahhaha Sila tengok lagi..


Saiz: 8" atau 9"
Harga: RM58
email aku yeah..insyaallah..
 

2 comments:

Rozita said...

cettt...saje je ko kann....metang la aku jauh...

Faiz said...

wahahhahah..jangan mara..pada aku sedap yang jenis ni sbb tak muak, kalau yg jenis berat tuh, satu slice jer dah tak abes...hehhehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih