Friday, March 29, 2013

Mee Kari Simple lalalaalaa~



Assalamualaikum..
ngeh ngeh..tak tau le aku cemana leh masak mee kari ni, kepung kepang kepung kepang, tetiba je dah siap alhamdulillah..yg penting memang ada niat nak masak mee kari hahahhaa


Resepi paling simple la kut..nanti kita update eh..la ni nak tidu jap..hakshaks

7 comments:

ANIM said...

kat Sp takde mee kari faiz. nak makan, masa transit selangor. terbayang tauhu pok dan kerang besarnya..

Rozita said...

sedapnya... tapi ini bukan faberet aku faiz..

mamapp said...

mak aii.. lazatnyer

mamapp said...

nak sikit

Faiz said...

tauhu pok tu apa ka anim..?

Faiz said...

aku suka mee kari ta, tapi jarang makan..nni pun cair je aku buat sbb santan tak cukup

Faiz said...

biasa2 adak..boleh lah makan, takda la lazat sangat heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih