Friday, March 16, 2012

Cartoon Cake - Goku

Assalamualaikum..


Harap sesiapa yang datang berkunjung sini sihat sejahtera hendaknya..:)..dah solat dhuha ke belum?..

Goku cake ni adik aku order untuk hari lahir anaknya yang pertama..hehhe Muhammad Afiq..pendek je, senang..

Adik aku minta kek span, jadi aku buatkan kek span vanila, 3 layer, filling cream, strawberry & blueberry..dia minta banyak-banyak filling..aku rasa dah cukup banyak..tapi nanti tengok dia komen macamana..kalau tak cukup banyak, lepas ni aku improve kan lagi untuk letak piawaian 'banyak' tu, banyak macamana yang customer nak..

Adik aku yang deco yang simple..dia tak mahu rumput haha takpa..aku pun rasa kena bagi lagi cantik akunya rumput..


Walaupun sekadar tekap, aku memang kena improve kan lagi drawing ni..aku nak cari nozzle saiz 0 la pulak..ni guna nozzle saiz 1..pastu, aku nak try resepi piping gel yang homemade punya..yang ni aku gi beli yang ready made je sebab nak try hari tuh..

Harga mampu milik murah je..insyaallah..boleh sms no di profile ya or email untuk tahu harga..

orait..terima kasih berkunjung ke sini ya..

p/s: semoga kek ini sedap dan cantik sepertimana citarasa sesiapa sahaja yang makan dan yang memandangnya..insyaallah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih