Saturday, July 23, 2011

Coklat Hantaran Pink-Putih

Salam..ni k.Yus order lagi..sebelum nih k.Yus ada order tuk coklat hijau-putih ngan spiderman cake


K.Yus minta warna pink-putih design yg sama macam coklat hijau putih tuh, cuma tukarkan bunga 5 kelopak ngan bunga tulip hahha aku pun tak tau mould yg aku beli tuh mould bunga tulip, aku ingt bunga ros yg lum kembang hehhe :D


Filling Almond, Hazel nut ngan Blueberry..adehh..senget le pulok..tp aku dah betulkan sebelum delivery ya..


Banyakkan aku letak 'ozzy choc d'luscious' tu..huhuh fobia yg dulu tu tak ilang lagi..macam biasa, gambar letak bnyak2 walaupun benda yg sama.wahahhahha


Okeh, last2..kotak silver...


ingat nak buat muffin leh bagi sikit ke k.yus, tapi suma angan2ku musnah sbb tak sempat hehhe sbb tgok the blues main la harituh, pastuh sambung ngan Anissa episod last..huhuhu

aku pun teringin gak dah nak makan muffin nih..letak chocolate chip ke, filling blueberry ke kan?..emm sedapnya..

Thanks yg k.Yus sbb terus menyokong aku..:) harap coklat ini menepati citarasa sesiapa sahaja yg memakan dan yg memandangnya insyaallah

7 comments:

Rozita Ceritaita said...

yg ni serius terpaling cantik ko pernah buat... love tu wah memikat sungguh!

Faiz said...

alhamdulillah...
hehheh thanks Ita, mmg nak memikat pun tau hahhahha

wawa said...

salam.. berapa ni kak?

Faiz said...

salam kembali wawa..Coklat Hantaran 35 pcs: RM 37-40 (add RM5 for alphanumeric)

bole refer di sini :) untuk anggaran harga ya..untuk lebih tepat bole hantar email terus ke saya ozzyorange9768@yahoo.com

thanks wawa

wawa said...

wasalam.. terima kasih..;p

Faiz said...

sama-sama :)

Unknown said...

Salam..kat mana ya nak beli mould tulip ni? dah lama mencari. huhu. please2 share! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih