Friday, July 29, 2011

Tiramisu Cake

Salam..
Tiramisu cake, resepi ambil kat sini ya..



hehhe walaupun sangat simple, dan mudah tapi rasa sangat sedap...tak serupa tiramisu kedai tau..


Ini kes tak sabar nak tunggu lama2 la nih...


Kek adalah buttercake..yes memang kek mentega akan keras kalau masuk dalam peti ais, aku pun tak suka masukkan kek dlm peti ais, sgt tak suka..tapi  kek nih yg disalut penuh keliling dgn creamcheese tak keras. Aku potong pagi tuh nak tengok isi dalam...pastu kek yg aku potong tu, aku masukkan semula dalam peti ais dgn sebahagiannya terdedah, itu yg keras..tapii aku balik keje, kuarkan dalam 10-15 minit sesambil masak ke tengok tv ke, dah lembut semula utk dimakan..


Sila jamu mata..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih