Aku letak gambar dulu..malam nanti baru cerita ya..
Wednesday, January 18, 2012
Farewell Tiramisu
Labels:
cheesecake,
chilled cheesecake,
Kek,
Kek + hiasan,
tiramisu,
tiramisu cake
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Yang selalu dijenguk..Terima Kasih
-
Assalamualaikum..salam bahagia semua.. Alhamdulillah dapat tengok coklat banyak-banyak macam ni pun Allah dah beri rasa bahagia..semoga...
-
Salam.. Pesanan dari Awin untuk pertunangan kenalannya.. Moist Chocolate Cake dengan filling chocolate cream + blueberry .. T...
-
Assalamualaikum.. Terima kasih korang yg datang2 jenguk sini..ni Red Velvet Cake. Saiz 18x12x3"..order dari Suzie..sebelum order yang...
-
Assalamualaikum!.. Apa khabar korang semua..harapnya baik-baik saja.. Ni Moist Walnut Brownies, buat guna resepi yang aku olah dari rese...
-
04 Mei 2018: 0753 ‘Assalamualaikum..’ salam diucapkan sambil tersenyum. ‘Waalaikumussalam..’ jawab saya. Pagi-pagi lagi Tuhan s...
No comments:
Post a Comment