Tuesday, February 23, 2010

Coklat hantaran hijau pucuk pisang

Ni kawan adik aku order untuk hantaran pertunangan dia...harap tunangnya suka..tema hijau pucuk pisang..


coklatnyer aku buat tema marble ngan putih..

4 jenis filling..ALMOND CRUNCHY, HAZEL NUT, MOCHA & ORANGE..

Inilah hasilnya...diorg bertunang hari ahad arituh..selamat bertunang dik..terima kasih n jgn serik order lagi yer

Masa production coklat nih, saje aku buat lebih bnyak sket...nak bagi kat kwn adik aku tuh ngan ita sbb siang tuh baru dpt tau ita dtg serdang, pas msg ita, rupa2nya dia balik kuantan tengahari keesokkan harinya..jd tak sempat la aku pass kat dia. Akhirnya jadi santapan kitaorg..cepat habisnya. Aku buat marble, bukan setakat corak kat luar yg marble, memang coklat dalamnya sekali. Jadi, combination rasa white chocolate & milk chocolate tu membuatkan rasanya lebih lemak dan enak..tambah pulak ngan filling tuh..huish...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih