Tuesday, December 27, 2011

Chicken Pie lagi..

Salam..
hehe buat lagi sebab teringin lagi..tapi buat separuh adunan doh tu sahaja..inti pandai2lah pastuh kalau lebih, letaklah penuh2kan doh tuh wahauhauhau..


Aku guna resepi chicken pie haritu kat sini, tapi setengah adunan doh sahaja ye (ulangan ayat). Lepas tu doh aku tekap kat acuan tat hehehahha sesukahati je..lepas tu aku tak tutup pun pie tu hehe boleh refer sini untuk open pie..

disebabkan tak ditutup, intinya jadi kering lepas bakar :D..emm boleh gak kan kalau masak inti suma, letak je atas doh yang dah siap bakar..hehhe tapi disebabkan kentang yg aku memang buat separuh masak masa buat inti tuh, jadi aku kena bakar juga lah sampai masak hehhe

kali ni doh aku campurkan je semua ikut resepi asal :D bukan malas..tapi nak cepat..separuh adunan doh dapat dalam 16-18 biji ikut acuan tat yg sederhana..senang aku nak makan..

rasa?..rasa pai ayam la..makan ngan sos pun sedap, makan ngan mayonis pun sedap gak..sambil makan..dan makan dan makan tuh..fikir-fikir...lagi bertambah sedap kalau bubuh daun sup..hehhe nak buat lagi ler teww..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih