Sunday, June 27, 2010

Princesses Cake

order dari Noly Puchong, kawan lama maunyer sudah 8 tahun tak jumpa utk majlis Hari Lahir anaknya kalu tak silap aku..Noly jemput aku juga tp aku memang dah plan nak balik kg, nak tengok apa2 barang yg abah aku perlukan utk gi umrah..sori Noly tak dapat menghadirkan diri..Noly order 2 biji kek, ni kek tambahan, the main cake is the barbie cake..tema 'Princess' menjadi pilihan..nak kek kaler pink


Jemm..syok sgt letak bunga pastuh tak berhati2 lagi sampai tertutup muka sorang princess tuh (syok sendiri org kata...)...fillingnyer terkeluar sbb byk sgt mungin dan aku lupa nak set kan kek ni dalam peti ais kejap lepas bubuh filling huh..alasan alasan alasan..


Dalamnya kek coklat, filling Noly nak ganache+blueberry...nak tau apa rasa gi tanya dia, sbb bila aku rasa, rasa blueberry tu tenggelam...hehehhe sedap memang sedap..insyaallah


Tima kasih Noly.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih