Gambar lagi na...resepi kemudian..hehhe
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Yang selalu dijenguk..Terima Kasih
-
Assalamualaikum..salam bahagia semua.. Alhamdulillah dapat tengok coklat banyak-banyak macam ni pun Allah dah beri rasa bahagia..semoga...
-
Assalamualaikum.. Terima kasih korang yg datang2 jenguk sini..ni Red Velvet Cake. Saiz 18x12x3"..order dari Suzie..sebelum order yang...
-
Assalamualaikum.. Ni order dr za. Orange Cake + Moist Chocolate Cake, filling chocolate ganache, size 7x7". Terima kasih za.. ...
-
Bunga mawar menambat rasa Wanginya tersebar di hati tuan Bertahun sudah bertemu tiada Harapan disemai untuk melupakan Mawar yang harum ...
-
Salam.. Pesanan dari Awin untuk pertunangan kenalannya.. Moist Chocolate Cake dengan filling chocolate cream + blueberry .. T...
4 comments:
mak aii sedapnyer
tak aci... nak resepi gak... ni paberet abg long ni... berry2...
As'kum so moist... :))
mama pipie: termanis sikit la yg ni
ita: sabar2..nnti sok sok aku letak sini hahha
Post a Comment