Wednesday, September 7, 2011

Coklat raya 2011

Salam..Selamat Hari Raya pada sesiapa yg sudi berkunjung..

gambar coklat raya, tapi ni yg batch pertama, ni pun adik aku yg ambilkan..pun berapa bekas je yg diambil gambar..takpa, jadilah dr takda langsung utk aku ingt yg aku masih lagi ambil order tahun ni..aku mmg tak sempat..(+sedikit penat)..alhamdulillah walaupun tak sebanyak 2 tahun lepas, tapi tetap memberangsangkan, aku pun ada masa utk 'bersantai'. takda lah kelam kelibut hehhe ada lagi 2 batch lepas yg nih, tapi bukan setakat 2 keping, mmg takda langsung gambar..




filling kebanyakkannya almond dan hazel nut tp ada juga yg nak rasa semua jenis filling termasuk almond nib, blueberry and kiwi..ada 4 bekas juga yg tak mahu apa2 jenis filling, citarasa masing2

alhamdulillah..

2 comments:

Rozita Ceritaita said...

aku ada order coklat ni kat kawan opis aku utk bawak balik johor.. sekali shah letak kat bonet keta betul2 kat belah atas ekzos keta tu... sekali sampai rumah mak aku dah xde shape lawo2 dah.. keciwa betul aku..

Faiz said...

hehe biasanya aku akan pesan kat custmer kalau bawa dlm kete, aircond kena pasang..maknanya xbole la nak letak kat bonet kete......ish ish...sian ko, tapi leh makan juga kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih