Thursday, July 2, 2009

Kek Span

Salam..
Malam Rabu arituh buat kek span, sebelum nih buat tak pernah menjadi..kalo tak jadi bengkang, jadi cam span tilam tuh hahhahahahha betul..aku tak tipu...tapi kali ni beranikan diri cuba lagi..huahuahuahua menjadi..best best best! Nanti bila sempat, aku taruk resepi kat sini.

Konon-kononnya, aku buat kek nih dengan tujuan nak practice skill decoration aku..ermmm...tapi kan mcm mana nak tau span nyer menjadi kalo kita tak rasa lagi..kan?kan?..kang dah deco lawar2 rupa2nya jadi kek benkang plak kang..jadi dgn gelojohnya, aku pun potong la...tgok2 structure kek span aku tuh pastu terus makan...structure dah ok...rasa pulak kekkekekeek rasa span dah ada, cuma kurg manisnya, lemaknya pun kurang...agaknya kalo aku taruk susu apa jadi ek, lagi sedap tak rasa dia...ermm nnti la..next project...

resepi sebenarnya resepi kek span pandan, tapi aku tukar perasa lain, aku taruk perasa coklat, oren sunquicks nagn vanila hahhahahha teruk aku nih...lepas nih aku nak buat satu2 dulu..kkekekke

tapi resepi nih memang best, terus menjadi kek span kita insyaallah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih