Monday, April 15, 2013

Gumpaste Flowers


Assalamualaikum..
Emm..lama dah tak tulis banyak2.. masak pun lama dah tak masak, goreng telur jer ada. tapi tahu je lar, aku goreng telur pun tak jadi..hancur memanjang, kalau jadi, penuh asap satu rumah..habih camne?..memang goreng menggoreng kelemahan yg perlu aku atasi tapi belum plan lagi bila nak atasi wahahhaa bole gitu..

Ni Niza ex schoolmate dulu yg order. aku confident tak confident je buat..Niza ni bussiness, dari baju ke edible image ke tart ke kek suma dia ada..boleh jalan2 ke blog Niza, http://cheesetartcupcakesmama.blogspot.com/ atau ke facebook Niza, kat sini.. sekarang Niza ni pun dah buka gerai kat uptown Sri Gombak depan maybank Sri Gombak setiap hari 9pm - 3am..korang mana2 sempat datang lah..aku dah rasa Snow Cheese dia..perggghhh memang sedap..adec aku kata, lagi sedap dari aku buat..perghhh aku rasa dia tipu lah sebab aku tak pernah buat lagi snow cheese ni wahaha gelak golek2..dan lagi satu. harga sangat berpatutan tau...


 

Aku belum tengok lagi hasil akhir, cupcake Niza buat. Malu ai tau nak minta tengok..Niza pun belum upload lagi kat mana2..tungu je la dulu, kang lama2 bila kulit muka dah tebal baru mintak nak tengok hihihi

 

Semua orang ada kali pertama kan?..harap2nya kali pertama aku jual bunga2 ayu layu ni memberikan kepuasan kepada pelanggan ini..

Segala puji bagi Allah, yg memberikan aku keizinan dan segala2nya untuk buat bunga2 ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih