Awards...
Apa saja yg aku buat.. supaya aku ingat di kemudian hari yang aku pernah buat....
Pages
Home
OzzyD'Luscious™ - Cake
OzzyD'Luscious™ - Choc
Thursday, February 7, 2013
Alphabet Cake
Salam..
Last week punya kek birthday.
untuk pertanyaan, boleh sms/email/whatsapp ya insyaAllah saya reply..
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Yang selalu dijenguk..Terima Kasih
Coklat coklat coklat!
Assalamualaikum..salam bahagia semua.. Alhamdulillah dapat tengok coklat banyak-banyak macam ni pun Allah dah beri rasa bahagia..semoga...
Red Velvet Cake: Large Size with Edible Image
Assalamualaikum.. Terima kasih korang yg datang2 jenguk sini..ni Red Velvet Cake. Saiz 18x12x3"..order dari Suzie..sebelum order yang...
Birthday Cake: Buttercake & Butterfly
Assalamualaikum.. Ni order dr za. Orange Cake + Moist Chocolate Cake, filling chocolate ganache, size 7x7". Terima kasih za.. ...
Mawar & Ingatan
Bunga mawar menambat rasa Wanginya tersebar di hati tuan Bertahun sudah bertemu tiada Harapan disemai untuk melupakan Mawar yang harum ...
Kek Hantaran Putih Merah II
Salam.. Pesanan dari Awin untuk pertunangan kenalannya.. Moist Chocolate Cake dengan filling chocolate cream + blueberry .. T...
No comments:
Post a Comment