Awards...
Apa saja yg aku buat.. supaya aku ingat di kemudian hari yang aku pernah buat....
Pages
Home
OzzyD'Luscious™ - Cake
OzzyD'Luscious™ - Choc
Thursday, October 8, 2009
Rehat jap...
Ada rehat 15 minit nih, tgok lah apa yg aku masuk kan. bukan coklat, bukan kek kakkakakkakaka best ooo tegok2 makanan nih, ilang penat datang lapor. semalam gi makan kat jusco..
k..time to close up..
hehheheh
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Yang selalu dijenguk..Terima Kasih
Coklat coklat coklat!
Assalamualaikum..salam bahagia semua.. Alhamdulillah dapat tengok coklat banyak-banyak macam ni pun Allah dah beri rasa bahagia..semoga...
Red Velvet Cake: Large Size with Edible Image
Assalamualaikum.. Terima kasih korang yg datang2 jenguk sini..ni Red Velvet Cake. Saiz 18x12x3"..order dari Suzie..sebelum order yang...
Birthday Cake: Buttercake & Butterfly
Assalamualaikum.. Ni order dr za. Orange Cake + Moist Chocolate Cake, filling chocolate ganache, size 7x7". Terima kasih za.. ...
Mawar & Ingatan
Bunga mawar menambat rasa Wanginya tersebar di hati tuan Bertahun sudah bertemu tiada Harapan disemai untuk melupakan Mawar yang harum ...
Kek Hantaran Putih Merah II
Salam.. Pesanan dari Awin untuk pertunangan kenalannya.. Moist Chocolate Cake dengan filling chocolate cream + blueberry .. T...
No comments:
Post a Comment