Monday, September 28, 2009

Coklat raya

Ni ada beberapa coklat raya yg aku sempat ambil gambarnya. Hazel roses dgn pelbagai warna (4 jer pun)..yg cup hijau tuh Raisin delight…


sebenarnya aku dah kata siap2 order close 9hb Sept, tapi 6hb aku dah kena tutup order sbb banyak (pada aku banyak larr tp aku rasa pd org yg dah biasa menjual, ciput je..heheh) & takut overload. Aku takut tak terbuat. Itu aku punyer takut…belum lagi adik2 aku punyer takut sampai tak nak promote coklat aku, takut aku tak terbuat :D hehhhe aku nih keje, bulan puasa lagi, terawih lagi, penat lagi…hahhahahha drive gi balik keje mengantuk giler, teruk pipi2 ngan dahi aku kena tampar (tapi tak kempis2 pon…sampi satu tahap aku rasa dengar perkataan coklat pun mmg muak lah. Hehhhehhe adik aku kata, aku dah mulakan, jadi aku kena teruskan jugak…eheheh lebih kurang la ayat dia..sori haa klo salah.

Himpunan order dari kawan adik2 aku & Nurul. Nurul order 3 set (1 set ada keempat2 jenis coklat). Sebelum yg ini, nurul dah ada order 3 set jugak tak termasuk 50 pack kecil. Gambar bawah nih salah satu set ordered by Nurul, dah siapkn awal sblm balik kg hujung minggu tuh..sebelah kanan gambar ada kelihatan salah satu drpd 50 pack kecil yg Nurul order.


Masa gambar bawah ni diambil, memang tengah struggle sakan lah untuk siapkan 24 bekas…ermm dengan kerjanya lagi dgn penatnya lagi..huh….baru tau cemana penatnya org lain yg berniaga jual kuih. Tapi ni je gambar yg sempat diambil, yg lain mmg la lupa. Lepas ‘handover’ baru teringat..huhuhu

bawah ni order utk raya, semua dihantar antara 13hb-17hb.2 kotak, 1 kotak ada 24 boxes..huh..

dlm plastik, almond+..taruk kaler sikit…

15 boxes lagi...

Alhamdulillah..settle suma…walaupun ada lagi order 30th nih…alhamdulillah..terima kasih suma..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih