Thursday, June 25, 2009

Pembelajaran-Modul 1


Deco corak basketweave bertudung.
Aku saja ambil modul bertudung ni sbb nak tau macamana nak buat penutup tuh..hehhe jadi daripada modul nih, aku akan dapat buat dua design, satu yang ada penutup satu lagi yang takda penutup.

Comot, line tak tegak dan tak sekata. masa buat deco'n nih memang aku rasa teragak-agak. Banyakkkk la sangat yg aku perlu perbaiki. Tapi takpa, yang penting ilmu aku dapat banyak dan tak ternilai.

Aku masih belajar dan aku akan terus belajar, insyaallah.


Ermm warna bunga atas penutup tu, memang la pelik nak dibandingkan dengan warna ros besar tu. Sebab masa tu dah petang dan macam dah kalut-kalut nak balik rumah..hehheheh jadi capai apa yang ada, taruk atas tu untuk hias penutup kek..apa la aku ni..sama je dari kecil sampai besar asyik main-main je masa belajar pun...kekekkeek

Nampak tak yang bekas tercalit tu, aku pun taktau bila masa tercalitnya..hahahahhuahuahuahua

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih