Awards...
Apa saja yg aku buat.. supaya aku ingat di kemudian hari yang aku pernah buat....
Pages
Home
OzzyD'Luscious™ - Cake
OzzyD'Luscious™ - Choc
Tuesday, February 4, 2014
Moist Walnut Carrot Cake
Salam..
NI pula Moist Carrot Cake. Adik yang order..:)
oklah, dah dulu..nanti esok lusa tulat nextweek ke upload lagi hehe insyaAllah..nak gi kerja dah ni hoho terima kasih ye datang. datang la selalu :D
Newer Post
Older Post
Home
Yang selalu dijenguk..Terima Kasih
Red Velvet Cake: Large Size with Edible Image
Assalamualaikum.. Terima kasih korang yg datang2 jenguk sini..ni Red Velvet Cake. Saiz 18x12x3"..order dari Suzie..sebelum order yang...
Birthday Cake: Buttercake & Butterfly
Assalamualaikum.. Ni order dr za. Orange Cake + Moist Chocolate Cake, filling chocolate ganache, size 7x7". Terima kasih za.. ...
Mawar & Ingatan
Bunga mawar menambat rasa Wanginya tersebar di hati tuan Bertahun sudah bertemu tiada Harapan disemai untuk melupakan Mawar yang harum ...
Real Madrid Cake..
Assalamualaikum... Pesanan dari kak Yus lagi.. Chocolate moist cake filling cream chocolate..saiz 9"x9", berat semua ~ ...
Donut hehe
Assalamualaikum.. First time buat donut guna tepung high protein.. Resepi sama macam kat sini .. Donut Sumber asal resepi donut ken...