Monday, March 18, 2013

Cream Puff & Fresh Fruits hakshaks

Assalamualaikum..
Haa kali ni bukan carrot cake. Ni cream puff, aku pergi gatal tangan nak merealisasikan apa yang ada dalam kepala..kehkeh

Emm..pendapat aku, kalau ada yg nak try test, tak yah buat cream puff bakar dalam cup mcm aku nih. sebab nanti puff tu mengecut dan melekat kat cup. lain lah kalau dah siap bakar baru letak dalam cup, yg itu cantekk..

 

Lagi satu faiz, sila potong buah-buahan tu yer, jangan la sebijik (total 2 biji anggur) sumbat dalam tuh, ternganga-nganga orang nak makan..padahal aku ler yg makan banyak hikhiks


Resepi macam entry cream puff yg lepas2, tapi tak pa, aku akan letak resepi kat next entry untuk cream puff & fresh fruit yang tak yah nganga-nganga punya..InsyaAllah

 

1 comment:

Rozita Ceritaita said...

rajin ko buat dlm cup.. nampak sedap.. aku tak pernah try lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih