Monday, May 9, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Yang selalu dijenguk..Terima Kasih
-
Assalamualaikum..salam bahagia semua.. Alhamdulillah dapat tengok coklat banyak-banyak macam ni pun Allah dah beri rasa bahagia..semoga...
-
Assalamualaikum.. Terima kasih korang yg datang2 jenguk sini..ni Red Velvet Cake. Saiz 18x12x3"..order dari Suzie..sebelum order yang...
-
Assalamualaikum.. Ni order dr za. Orange Cake + Moist Chocolate Cake, filling chocolate ganache, size 7x7". Terima kasih za.. ...
-
Bunga mawar menambat rasa Wanginya tersebar di hati tuan Bertahun sudah bertemu tiada Harapan disemai untuk melupakan Mawar yang harum ...
-
Salam.. Pesanan dari Awin untuk pertunangan kenalannya.. Moist Chocolate Cake dengan filling chocolate cream + blueberry .. T...
4 comments:
baru semalam aku tengok chef wan buat muffin apple... cam sedap je kan..tapi anak2 aku kurang sikit la muffin ni.. dia mcm kering sikit kan..
ikut resepi ita, yg nih tak kering, & sgt moist. nak rasa kang, leh order wahahha
wahh nmpk sgt sedap
LM!memang sedap!! wahahha
anyway thanks ya dtg
Post a Comment