Sunday, May 9, 2010

Kek coklat Safiah dan Ibunya

Last entry for today.

Dengan perasaan malu yg tak sedikit, aku masukkan juga gambar nih huhuhu tak cantik mcm org lain punya kek tapi aku kena masukkan klo tak nnti aku nih tak sedar2 yg aku nih kena jadi lebih kreatif..hari khamis balik dr ofis tinggal nak deco jer, choc ganache ngan krim dah ready dari semalam..design pun dah draft...huhhu tp bila siap salut kek (hehehe korang..aku dah tau cemana nk salut kek tanpa comot2..alhamdulillah :D)...aku blurrrr...sgt2 blur..entah berapakali aku lukis atas kek dan padam balik...dah kul 12 nih, kek tuh kosong lagi (aku start awal tp tak ingat kul bape). tengok2 internet, idea tak datang jugak...last2 aku ambil bantal ngan selimut & tido...


Bangun sebelum kul 5, pun sama jugak jadinya..rasanya 5.30 pagi kek tuh kosong lagi kul 7 dah nak kena gi keje sbb aku lalu mrr2 yg jem tuh huhuhu last2 memang aku cuba jugak apa aja yg terlintas kat kepala..ni lah dapatnya...tengoklah tulisan tuh, budak tadika punya tulisan lagi lawa agaknya..


Za, kawan kat pharmaniaga dulu yg pesan kek nih, dia mesej aku ketika aku dalam masa2 kritikal buat hantaran adik aku (maknanya masa nih dah sgt suntuk sebelum bertolak untuk majlis akad nikah ehhehehe). Kek nih untuk menyambut hari lahir anaknya Safiah umurnya setahun tak silap aku 10 mei ni, sekali ngan hari ibu..terima kasih Za tak henti2 memberi sokongan pada aku..maaf dan maaf atas segala kekurangan..aku dan dia sama2 start keje kat pharmaniaga, sama2 buat perkara yg kami tak tahu apa2 pun hehhehe dia masih kekal kat pharmaniaga, banyak betul cita kitaorang bila berjumpa.

Dalamnya kek coklat (kek mentega/butter cake), filling orange, berat >2 kg, 12"x6"...harga dari rm50. penghantaran terus ke rumahnya hehhehe masa hantar aku ajak adik aku untuk pegang kek...taknak jadi mcm coklat lagi...hehhe

Alhamdulillah..Terima kasih ya Allah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang selalu dijenguk..Terima Kasih