Farewell Anba..
Tuesday, March 30, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Yang selalu dijenguk..Terima Kasih
-
Assalamualaikum.. Terima kasih korang yg datang2 jenguk sini..ni Red Velvet Cake. Saiz 18x12x3"..order dari Suzie..sebelum order yang...
-
Assalamualaikum.. Ni order dr za. Orange Cake + Moist Chocolate Cake, filling chocolate ganache, size 7x7". Terima kasih za.. ...
-
Bunga mawar menambat rasa Wanginya tersebar di hati tuan Bertahun sudah bertemu tiada Harapan disemai untuk melupakan Mawar yang harum ...
-
Assalamualaikum... Pesanan dari kak Yus lagi.. Chocolate moist cake filling cream chocolate..saiz 9"x9", berat semua ~ ...
-
Assalamualaikum.. First time buat donut guna tepung high protein.. Resepi sama macam kat sini .. Donut Sumber asal resepi donut ken...
2 comments:
Faiz, mcm sdp je ada strawberry ats ccake tuh..brp satu?
hehe tq ina.. sedap insyaallah
harga:
choc ganache+cream+strawberry = rm75/25pcs
cream only+strawberry= rm65/25pcs
Post a Comment